Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. Nauczy sposobu komunikowania się przełożonych z podwładnymi w zakresie oczekiwań dotyczących kluczowych celów i wartości. Ukaże jak jesteśmy manipulowani jako zarządzający i w jakie techniki powinniśmy zastosować, by minimalizować konflikty w zespole. Szkolenie zostało przygotowane dla kadry zarządzającej ze szczegolnym naciskiem na specyfikę środowiska pracy oraz na sytuacje codzienne, z którymi ma do czynienia przełożony.
- Motywowanie zespołu (najważniejsze zasady motywowania finansowego i pozafinansowego)
- Błędy popełniane przy wykorzystywaniu płacy jako elementu motywowania
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna w zespole pracowniczym
- Kultura ASK i TELL w zarządzaniu
- Techniki manipulacyjne w zespole zawodowym (zasady i techniki)
- Asertywna komunikacja szef- podwładny
- Przyjmowanie krytyki zawodowej
- Przekazywanie krytyki pracownikowi
- Tajniki udanej komunikacji w pracy- komunikacja pozytywna
- Umiejętność aktywnego słuchania, przeformułowania, wydawania poleceń, wyrażania krytyki- ćwiczenia
- Zasady interpretacji komunikatów werbalnych, niewerbalnych i podprogowych kierownika i pracowników
- Szef bez autorytetu (reguła zarządzania czasem 5-10-15, strefa graniczna 3 h, dysharmonizacja, formalizowanie, reguła uogólnienia, synchronizacja)
- Zasada stawiania i konstruowania celów projektowych S.M.A.R.T.
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB
PROMOCJA 4+1 Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.
PROMOCJA 50% Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.
Wydarzenie zawiera:
szkolenie, dwudaniowy obiad, indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia
Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.