PROGRAM SZKOLENIA
Asertywność w kontaktach biznesowych i umiejętność przekazywania informacji
-
-
- Presja i manipulacja w negocjacjach- asertywne odwoływanie się do zasad firmy, postawa asertywna
- Jak pytać, by uzyskać jak najwięcej? (warsztat)
- Komunikacja pozytywna, czyli budowanie autorytetu w czasie negocjacji (warsztat)
Negocjacje
- Manipulacje- rozpoznawanie i przeciwdziałanie
- Impas- jak poradzić sobie z kryzysem negocjacyjnym (warsztat)
- Negocjacje w praktyce- presupozycje i ich siła oddziaływania (warsztat)
- Techniki wywierania wpływu- komunikacja podprogowa (warsztat)
- Rola emocji w oddziaływaniu perswazji
- Jak bronić się przed manipulacją- asertywność w praktyce (warsztat)
- Zasady i techniki demaskowania manipulacji
- Techniki presji pozycyjnej
- Taktyki wojny psychologicznej
- Taktyki dywersyjne
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB
PROMOCJA 4+1 Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.
PROMOCJA 50% Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.Wydarzenie zawiera:
szkolenie, dwudaniowy obiad, indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia
Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@szkolenia-kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.
-