Cel szkolenia
Nabycie przez uczestników wiedzy na temat skutecznych rozmów, oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami.
Poznanie technik asertywnych
Opanowanie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego
Poznanie tajników efektywnej komunikacji.
Podniesienie umiejętności sprawnego i efektywnego komunikowania się
Podniesienie jakości rozmów z klientem trudnym
PROGRAM SZKOLENIA
Rozmowa z klientem- proces komunikacji i jego etapy.
Sztuka prezentacji siebie i organizacji w profesjonalnym świetle.
Aktywne słuchanie klienta/petenta- pułapki i zagrożenia komuniakcji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
Rozpoznanie potrzeb klienta- przeformułowanie ( ćwiczenia warsztatowe ).
Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (p. otwarte, p. zamknięte, p.sprawdzające, p. naprowadzające).
Standardy obsługi bezpośredniej i telefonicznej (przykłady).
Asertywność w obsłudze klienta (mity, przyzwyczajenia, pułapki).
Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (ćwiczenia warsztatowe).
Przyjmowanie i generowanie komunikatów krytykujących do klienta (ćwiczenia warsztatowe).
Techniki radzenia sobie z manipulacją i wpływem klienta.
Typologia trudnego klienta i techniki radzenia sobie z poszczególnymi typami (ćwiczenia warsztatowe).
Istotność komunikatów werbalnych, niewerbalnych i podprogowych w standardach obsługi klienta (ćwiczenia warsztatowe).
Przeszkody komunikacyjne i ich wpływ na efektywność kontaktu.
Wyrażanie sympatii w trakcie rozmowy z klientem (ćwiczenia warsztatowe).
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB
PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.
PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.
Wydarzenie zawiera:
szkolenie, dwudaniowy obiad, indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia
Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@szkolenia-kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.