Cele szkolenia:
- zapoznanie uczestników z metodami zarządzania czasem i podnoszenia efektywności pracy.
- przećwiczenie i adaptacja poznanych technik do własnych potrzeb
- podniesienie umiejętności rozmowy z współpracownikiem w zakresie przekazywania mu informacji zwrotnej
- przedstawienie zasad zarządzania czasem i podnoszenia efektywności pracy w zależności od typu osobowości pracownika
Ramowy plan szkolenia:
Zarządzanie czasem:
- Zarządzanie czasem jako podstawowa kompetencja efektywnościowa
- Autodiagnoza zużycia czasu (ABC)
- Złote zasady efektywnego zarządzania czasem (matrycowa zasada Eisenhowera)
- Modele planowania (Pareto, Prawo Parkinsona)
- Umiejętność formułowania celów (SMART, SMARTer, Reguła 3P, Diagram Gantta)
Podnoszenie efektywności pracy:
- Ćwiczenia warsztatowe w zakresie:
-rozwijania umiejętności identyfikowania zasobów niezbędneych do realizacji celów
-doskonalenia umiejętności analizy i wykorzystania czasu
-zdolności organizacyjnych i umiejętności zarządzania sobą w czasie (analiza efektywnościowa)
-zdolności operacjonalizowania celów szczegółowych/ cząstkowych- dzielenia celu strategicznego
-umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji interpersonalnych w miejscu pracy
-umiejętności samodzielnego radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB
PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.
PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.
Wydarzenie zawiera:
szkolenie, dwudaniowy obiad, indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia
Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.